Taal: Sneakershop - NL - Dutch Sneakershop - NL - English Sneakershop - NL - German
Klantenservice: +31 (0)591-623810 of kijk bij veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Een artikel dat op voorraad staat heeft een leveringsindicatie voor 16:00 besteld morgen in huis. Als de betaling voor 16:00 is bijgeschreven zal je order dezelfde dag nog worden verzonden. Ook zijn er artikelen die worden bijbesteld bij de leverancier. Deze artikelen hebben een leveringsindicatie van 3 of 5 werkdagen.
Wij zijn hierbij afhankelijk van de leverancier maar trachten ernaar binnen de aangegeven levertijd uit te leveren. Mocht er toch extra vertraging optreden wordt je hierover tijdig geïnformeerd. Bij een combinatie van verschillende artikelen zal er worden gewacht met verzenden totdat het laatste artikel binnen is.

Wat zijn de verzendkosten?
Er wordt €4,95 verzendkosten per bestelling in rekening gebracht. Boven €99,- vervallen de verzendkosten. Dit geldt voor zowel Nederland als België.

Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?
Mocht er bij een eerste poging onverhoopt niet kunnen worden afgeleverd zal de eerstvolgende dag een tweede poging worden ondernomen. Als je bij de tweede poging ook niet thuis bent, zal er worden geprobeerd bij de buren af te leveren.
Mocht ook dit niet lukken kan het pakket worden afgehaald bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Post.nl informeert je over de locatie van het postkantoor.
Mocht iets niet in orde zijn neem dan direct contact met ons op via info@sneakershop.nl  of 0591-623810 door snelle communicatie kunnen we samen met Post.nl problemen tijdig oplossen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?
Na het plaatsen van je order ontvang je binnen enkele ogenblikken een orderbevestiging per mail. Komt deze binnen 30 minuten niet binnen controleer dan eerst je spambox. Is ook hier de orderbevestiging niet terug te vinden, neem dan contact met ons op via info@sneakershop.nl  of 0591-623810 om uw gegevens te controleren.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?
Wij hanteren de volgende betalingsmogelijkheden:

Ideal: ; Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgehandeld tijdens het bestelproces.  De betaling vindt plaats in een beveiligde en vertrouwde betaalomgeving met je eigen bank.  Het enige wat je hiervoor nodig hebt is toegang tot internetbankieren. Deze betaalwijze wordt vaak gezien als de meest eenvoudigst en klantvriendelijkst.
(Ideal is alleen mogelijk voor betalingen binnen Nederland)

Paypal: Dit is een beveiligde online betaalservice die vooral geschikt is voor betalingen voor online shopping. Met Paypal heb je de mogelijkheid om transacties online te regelen zonder je financiële informatie te communiceren. Daarnaast heb je de mogelijkheid om aankopen te verrichten door enkel je e-mailadres en Paypal wachtwoord in te vullen. Een Paypalaccount aanmaken is hiervoor dus vereist.

Mastercard, VISA en American Express: Beide zijn betaalmethodes waarbij gebruikt wordt gemaakt van creditcards. Creditcardmaatschappijen dekken online betalingen en worden daarom gezien als een zeer veilige betaalmethode. Als extra controle zal worden gevraagd om de unieke CVC-code.
Deze driecijferige code kun je vinden op de achterkant van je creditcard.
In verband met fraude vanuit het buitenland controleert onze paymentprovider het IP-adres van de creditcardhouder met het IP-adres waarmee de bestelling geplaatst wordt. Deze twee moeten dus overeenkomen. Mocht dit problemen geven en u de bestelling niet kunnen voltooien neem dan contact op via info@sneakershop.nl  of 0591-623810 zodat we je kunnen helpen.

Banktransfer:  Bij deze betaalmethode betaal je de order op een door jouw gewenst moment.  Je kunt het totaalbedrag overmaken op het opgegeven rekeningnummer dat per e-mail is bevestigd, onder vermelding van je bestelnummer (deze is terug te vinden in je orderbevestiging).
Omdat wij werken met Multisafepay kan een betaling via overschrijving wat langer onderweg zijn. Houdt rekening met 1-3 werkdagen. Let wel, tussen het moment van bestellen en het moment dat de betaling is bijgeschreven, staat het bestelde artikel niet gereserveerd. Voor een vlotte afhandeling van uw order raden wij dan ook Ideal aan.

Fashioncheque: Ben jij de gelukkige die in bezit is van een Fashioncheque? Verzilver deze eenvoudig bij ons op de site. Vul deze niet in bij Promotiecode/Couponcode,
hier worden de actiecodes van onszelf gebruikt. Selecteer Fashioncheque als betaalwijze om vervolgens in het volgende scherm je Fashionchequecode in te voeren.
Mocht er een restbedrag overblijven kun je de betaling voltooien met een andere betaalwijze. Bij retournering van een artikel zal het bedrag worden gecrediteerd op je bankrekening en niet worden verrekend met je Fashioncheque.

Ik ben mijn loginnaam/wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Je login naam is altijd je eigen e-mail adres. Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt, kun je contact opnemen met de klantenservice via info@sneakershop.nl 
of 0591-623810. Zij kunnen dan uitzoeken onder welk emailadres je account is aangemaakt.
Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je deze gemakkelijk opvragen. In het aanmeldscherm kies je : ‘Wachtwoord vergeten? Klik hier’. Er wordt een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres verzonden. Deze kan je later weer wijzigen naar eigen wens.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar wil het graag ruilen voor een andere maat.
Bij de bestelling die je hebt ontvangen zit een retourorder formulier. Op dit formulier kun je aangeven welke maat je graag wilt ontvangen. Eveneens staat op dit formulier duidelijk vermeld hoe het pakketje retour moet worden verzonden. Neem gerust vooraf even contact op zodat wij het vervangende artikel kunnen reserveren of alvast kunnen bijbestellen bij de leverancier.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ben niet tevreden. Ik zou graag het geld terug willen ontvangen.
Vanaf het moment dat de bestelling geleverd is heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Op het retourformulier kun je aangeven dat het bedrag moet worden gecrediteerd.
Je ontvangt een bevestiging wanneer het pakket retour is ontvangen en de administratie je order in behandeling heeft genomen.

Ik heb een klacht over de schoenen die ik heb ontvangen, wat moet ik doen?
Mocht je een klacht hebben of wellicht een artikel met schade hebben ontvangen neem dan,voordat je retourneert, contact met ons op via info@sneakershop.nl  of
0591-623810. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.  

Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen.
Heb je een artikel gekregen die je niet hebt besteld neem dan,voordat je retourneert, contact met ons op via info@sneakershop.nl  of 0591-623810.
Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.  

Hoelang duurt een terugbetaling?
Een openstaand bedrag zal altijd binnen de wettelijke termijn van 14 werkdagen gecrediteerd zijn. Uiteraard proberen wij het bedrag zo snel mogelijk te crediteren maar de exacte termijn kan variëren in verband met drukte in bepaalde periodes. Neem gerust contact op met de klantenservice via info@sneakershop.nl  of 0591-623810 voor meer informatie over de status van de afhandeling.

Wanneer een artikel niet beschikbaar is in mijn maat, kan deze dan nog worden bijbesteld?
Het is per artikel verschillend of de maten nog weer binnenkomen of dat we de maten eventueel kunnen bijbestellen bij de leverancier. Het beste kun je een mailtje naar info@sneakershop.nl sturen met de naam van het artikel, artikelcode en je maat. Wij zullen dan voor je nakijken of het gewenste artikel nog kan worden bijbesteld.

Sneakershop.nl
Sneakershop.nl an JD Ecommerce B.V. Company
James Cookstraat 31
7825 AN EMMEN
Telefoon: +31 (0)591-623810
K.V.K.: 34270001
B.T.W. :NL817773472 B01