Language: Sneakershop - NL - Dutch Sneakershop - NL - English Sneakershop - NL - German
Vragen of hulp nodig? Bel +31 (0)591-623810, kijk bij de veelgestelde vragen of WhatsApp ons

Veelgestelde vragen

Wij weten wat jij wil

Jij wil de allerlaagste prijs en je wil je nieuwe sneakers het liefst gister al aan iedereen laten zien. Dat snappen we. Omdat wij met een klein team werken en afhankelijk zijn van onze leveranciers, kan het soms zo zijn dat je een keer een dagje moet wachten! We doen uiteraard ons best om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren.

We gaan er van uit dat je in onze webshop precies vindt wat je zoekt. Die ene sneaker die jouw outfit en dus jouw leven mooier maakt. De sneaker die (bij) je past. Past ie toch niet? Dan kun je ‘m natuurlijk terugsturen en zorgen wij voor een ander paar. We vragen dan wel een kleine bijdrage voor het terugsturen. Dit is ook wel zo duurzaam.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Een artikel dat op voorraad is, heeft als leveringsindicatie ‘voor 16:00 besteld, morgen in huis’. Is de betaling voor dit artikel op werkdagen voor 16:00 bijgeschreven? Dan verzenden we je order nog dezelfde dag!

Artikelen die we moeten bijbestellen bij de leverancier, doen er iets langer over: 3 tot 5 werkdagen. We zijn afhankelijk van de leverancier, maar doen er echt alles aan om je bestelling binnen de aangegeven levertijd bij je thuis te hebben. Duurt het toch iets langer? Dan laten we je dat op tijd weten.

Bij een combinatie van verschillende artikelen wachten we met verzenden totdat het laatste artikel binnen is.


Wat zijn de verzendkosten?

Per bestelling rekenen we €4,95 verzendkosten. Boven de €99 betaal je geen verzendkosten. Dit geldt voor zowel Nederland als België.


Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben op het moment van bezorging?

Mocht er bij een eerste poging niet kunnen worden afgeleverd? Dan doen we op de eerstvolgende dag nog een poging. Ben je dan ook niet thuis, dan proberen we het pakket bij je buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, geen nood: dan kun je je pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor. PostNL informeert je uiteraard over de locatie van het postkantoor.

Is er alsnog iets niet in orde? Neem dan direct contact met ons op, via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Dankzij een snelle communicatie kunnen we samen met PostNL eventuele problemen zo snel mogelijk oplossen.
 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Na het plaatsen van je order, ontvang je binnen enkele ogenblikken een orderbevestiging per mail. Komt deze binnen 30 minuten niet binnen, controleer dan eerst je spambox. Vind je ook hier de orderbevestiging niet terug, neem dan contact met ons op via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Dan gaan we er meteen achteraan.
 

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen?

Sneakershop.nl hanteert de volgende betalingsmogelijkheden:

iDeal
Bij deze betaalmethode wordt de betaling direct afgehandeld tijdens het bestelproces. De betaling vindt plaats in een beveiligde en vertrouwde betaalomgeving met je eigen bank.  Het enige wat je hiervoor nodig hebt, is toegang tot internetbankieren! Deze betaalwijze is de eenvoudigste en meest klantvriendelijke. Let op: iDeal is alleen mogelijk voor betalingen met een Nederlandse bank.

PayPal
Dit is een beveiligde online betaalservice. Met PayPal heb je de mogelijkheid om transacties online te regelen zonder je financiële informatie te communiceren. Daarnaast kun je aankopen doen met enkel je e-mailadres en PayPal wachtwoord. Je moet hier dus wel een PayPal-account aanmaken.

AfterPay
Met AfterPay kun je betalen wanneer het jou het beste uitkomt, maar wel binnen de gestelde betaaltermijn van 14 dagen. Zodra het product is geleverd, ontvang je een betaaloverzicht per e-mail. Deze kun je via de betaalknop direct of binnen 14 dagen voldoen.

Mastercard, VISA, en American Express
Creditcardmaatschappijen dekken online betalingen en worden daarom gezien als een zeer veilige betaalmethode. Als extra controle moet je je unieke CVC-code invoeren. Deze driecijferige code kun je vinden op de achterkant van je creditcard. In verband met fraude vanuit het buitenland, controleert onze paymentprovider het IP-adres van de creditcardhouder met het IP-adres waarmee de bestelling geplaatst wordt. Deze twee moeten dus overeenkomen. Mocht dit problemen geven en je de bestelling niet kunnen voltooien, neem dan contact op via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Dan helpen we je meteen!

Banktransfer
Bij deze betaalmethode betaal je de order op een door jouw gewenst moment.  Je kunt het totaalbedrag overmaken op het opgegeven rekeningnummer dat per e-mail is verstuurd, onder vermelding van je bestelnummer (die staat in je orderbevestiging). Omdat we werken met Multisafepay, kan een betaling via overschrijving wat langer onderweg zijn. Houd rekening met 1-3 werkdagen. Let op: tussen het moment van bestellen en het moment dat de betaling is bijgeschreven, staat het bestelde artikel niet gereserveerd. Voor een vlotte afhandeling van je order raden wij dan ook iDeal aan!

Fashioncheque
Heb jij een Fashioncheque? Lucky you! Je kunt deze eenvoudig bij ons op de site verzilveren. Vul de cheque niet in bij ‘couponcode’ in het afrekenscherm: dit is alleen voor onze eigen actiecodes. Selecteer Fashioncheque als betaalwijze, en voer in het volgende scherm je code in. Mocht er een restbedrag overblijven, dan kun je de betaling voltooien met een andere betaalwijze. Bij retournering van een artikel crediteren we het bedrag op je bankrekening – dit wordt niet verrekend met je Fashioncheque.


Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar ben niet tevreden. Ik wil graag mijn geld terug. Wat moet ik doen?

Vanaf het moment dat de bestelling geleverd is, heb je een zichttermijn van 30 dagen. Op het retourformulier kun je aangeven dat het aankoopbedrag moet worden gecrediteerd. Je ontvangt een bevestiging zodra we het pakket retour hebben ontvangen en de administratie je order in behandeling heeft genomen.


Ik heb een klacht over de bestelling die ik heb ontvangen. Wat moet ik doen?

Mocht je een klacht hebben, of een artikel met schade hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.


Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. Wat moet ik doen?

Heb je een artikel gekregen dat je niet hebt besteld? Neem dan, voordat je retourneert, contact met ons op via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Je ontvangt dan alle informatie om zo snel mogelijk kosteloos tot een passende oplossing te komen.


Hoelang duurt een terugbetaling?

Een openstaand bedrag is altijd binnen de wettelijke termijn van 14 werkdagen gecrediteerd. Uiteraard proberen wij het bedrag zo snel mogelijk te crediteren, maar de exacte termijn varieert, in verband met drukte in bepaalde periodes. Neem gerust contact op met de klantenservice via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810 voor meer informatie over de status van de afhandeling.


Een artikel is niet beschikbaar in mijn maat. Kunnen jullie deze bijbestellen?

Dat verschilt per artikel. Stuur een mailtje naar info@sneakershop.nl met de naam van het artikel, artikelcode en je maat, en dan kijken wij voor je na of het gewenste artikel kan worden bijbesteld!


Ik ben mijn loginnaam/wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Je loginnaam is altijd je eigen e-mailadres. Als je niet meer weet welk e-mailadres je hebt gebruikt, dan kun je contact opnemen met de klantenservice via info@sneakershop.nl of +31 (0)591-623810. Zij kunnen dan uitzoeken onder welk emailadres je account is aangemaakt. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je deze gemakkelijk opvragen. In het aanmeldscherm kies je ‘Wachtwoord vergeten? Klik hier.’ We sturen dan een nieuw wachtwoord naar je e-mailadres. Dit wachtwoord kun je zelf weer wijzigen.


Sneakershop.nl
James Cookstraat 31
7825 AN EMMEN
Telefoon: +31 (0)591-623810
K.V.K.: 34270001
B.T.W.: NL817773472 B01